środa, 3 kwietnia 2013

Nowy początek.

W swoim życiu zaczynamy wiele spraw ale tylko najwytrwalsi docierają do końca. Nie jestem żadnym wyjątkiem, tak i też było z tym blogiem.
Ciekawe jest to, że każdy znajduje się w takim momencie swojego życia kiedy chce coś zmienić, ma dość strefy komfortu, chce mierzyć wyżej i wyżej.
Lubię obserwować zmiany, w życiu swoim jak i innych. Tyle rzeczy wydarzyło się od mojego ostatniego postu, czasami mam ochotę wcisnąć replay aby odtworzyć każdą przyjemną chwilę swojego życia oraz wyciągnąć wnioski z upadków.
Z biegiem czasu dostrzegam, że wszystkie porażki, dni załamania ukształtowały moją osobowość. Wstyd przyznać że wiele razy próbowałam zmienić siebie pod czyjeś upodobania, robiłam dla innych wszystko zapominając o sobie. Byłam tak bardzo zła na ludzi, pogodę, szkołę, przyjaciół, cały świat lecz w końcu nagle nadszedł taki dzień kiedy powiedziałam sobie DOŚĆ. Wystarczy tych doświadczeń, przyszedł czas na wyciąganie WNIOSKÓW i DZIAŁANIE.
Od dnia dzisiejszego postanawiam być bardziej wytrwała w swoich działaniach, dzięki temu przybliżę się do upragnionego celu.

Na koniec najlepsza rzecz na youtube czyli połączenie Imagine Dragons, Pentatonix oraz Lindsay Stirling. Enjoy !


"Life doesn't get easier, we just become stronger" 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz